laskijanpolku

ALOITA HARRASTAMAAN ALPPIHIIHTOA SEURASSA

​

Helsinki Ski Club tarjoaa harjoitusryhmiä aina 5-vuotiaasta senioriharrastajiin.

Lapset ja nuoret - ratalaskukoulusta seuravalmennukseen

​

Helsinki Ski Clubissa aloittavien 5-9-vuotiaiden harjoitusryhmä on Alppikoulu 1. Ryhmässä aloittavien tulee osata laskea itsenäisesti keskivaikeita rinteitä (esim. Vihdin "Kakkonen" eli päärinne) ja nousta ylös ankkurihissillä yksin tai kaverin vieressä. Ryhmä on sujuva jatke jos edellisellä kaudella on osallistunut Vihti Skin Ratalaskukouluun tai Ratakerhoon, mutta ryhmään voi tulla myös perheen kanssa lasketellessa tai hiihtokoulussa perustaidot oppittua. Voit lukea lisää Ratakoulusta ja Ratakerhosta Vihti Skin sivuilta. AK1-ryhmän harjoitukset ovat ke 18-20 ja su 10-12.

​

Edistyneemmät 6-11-vuotiaat aloittajat voivat mennä suoraan Alppikoulu 2 -ryhmään. Tällöin taitotasovaatimuksena on hallittu laskeminen yhdensuuntaisin suksin kaikentasoisissa rinteissä. AK2-ryhmän harjoitukset ovat ke & pe 18-20.

​

10-15-vuotiaiden harrastajaryhmä HSC:ssä on Alppikoulu 5. Tähän ryhmään liittyvien odotetaan suoriutuvan laskemisesta kaikentasoisissa rinteissä ja osaavan vähintään leikkaavan käännöksen perusteet. Ryhmän toiminnan pääpaino on pujotteluharjoittelussa kotirinteessä Vihti Skissä. AK5-ryhmän harjoitukset ovat to 18-20 ja la 10-12.

YHTEISTYÖSSÄ

_MG_5649.jpg
IMG_20211020_111813.jpg

Helsinki Ski Clubin laskijanpolku

ryhmäkaavio 23-24.jpg

​Aikuiset - alppihiihdon ja laskettelun kilpa- ja harrastusryhmiä

HSC tarjoaa myös aikuisille harrastusmahdollisuutta laskettelun ja alppihiihdon parissa. Harjoitusryhmiä on eri tasoisille laskijoille, jotka haluvat oppia parempaa laskutekniikkaa ja haastaa itseään. Masters-ryhmissä on tarjolla opastusta perus rinnelaskusta kansallisen tason kilpailuihin tähtäävään harjoitteluun asti. Masters-toiminta on tarkoitettu kaikille suksilla laskemisesta pitäville. Et tarvitse ratalaskutaustaa, vain innostusta oppia paremmaksi laskettelijaksi.

Jos olet kiinnostunut aloittamaan aktiivisen harjoittelun, voit ilmoittautua mukaan suoraan myClubissa (alk. 1.11.2023), josta löytyy myös kunkin ryhmän kuvaukset. Jos kaipaat lisätietoa toiminnasta ennen ilmoittautumista, täytä alla oleva lomake, niin olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

P9231111.JPG

Ilmoittautuminen & lisätietoa

Ryhmiin voit ilmoittautua suoraan seuran myClubissa, josta löytyy myös lisätietoa kunkin Ryhmän toiminnnasta:

Jos haluaisit lisätietoa toiminnasta ennen ilmoittautumista: täytä alla oleva lomake, olemme sinuun yhteydessä lähipäivinä.

Kiitos yhteydenotostasi. Olemme yhteydessä sinuun mahdollisimman pian.

Yhteyslomake

Voit myös olla meihin suoraan yhteydessä:

5-11-vuotiaat

Maria Helle