YHTEISTYÖSSÄ

Helsinki Ski Club on urheiluseura, joka

• tekee pitkäjänteistä nuorisotyötä

• tarjoaa jäsenilleen erinomaista kansallisen seuratason alppihiihtovalmennusta

• tarjoaa positiivista seuratoimintaa alppilajin parissa nuorille ja aikuisille

• järjestää kansallisia kilpailuja

• tekee työtä alppihiihdon edistämiseksi ja tunnettuuden lisäämiseksi

Jäsenyys

Kaikki seuran valmennusryhmissä harjoittelevat tai Helsinki Ski Clubia kilpailuissa edustavat ovat Helsinki Ski Clubin jäseniä. Jäseneksi voi liittyä myös ilman, että osallistuu valmennusryhmien toimintaan tai edustaa HSC:a kilpailuissa.
Jäsenmaksut ovat kausikohtaisia ja niiden suuruus päätetään seuran vuosikokouksessa Marraskuussa.

Jäsenmaksut kaudella 2023-2024

• Jäsenmaksu aikuinen 90€

• Jäsenmaksu juniorit 60€

• Masters-laskijoiden kannatusjäsenmaksu 60€

Juniorijäsenten vähintään yhden huoltajan tulee myös olla HSC:n jäsen.

Vihti Skissä HSC:n ryhmien kanssa harjoittelevat, mutta muita seuroja edustavat Masters-laskijat maksavat kannatusjäsenmaksun.

Jäsenmaksuun sisältyy Edge-lehden vuositilaus.

Jäseneksi liittyminen

• Jos haluat liittyä jäseneksi ja lisäksi tulla mukaan johonkin seuran valmennusryhmistä, ota yhteyttä tällä lomakkeella

• Jos haluat vain liittyä jäseneksi, ole yhteydessä hallitukseen sähköpostitse

IMG_20211207_144137.jpg